Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Φρίντριχ Γιούσεν (τρίτος από αριστερά) στη συνέντευξη Τύπου. Πλάι του η Ελενα Κουντουρά. | ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΜΒΥΣΗΣ
Επικαιρότητα

Νέες επενδύσεις σε ελληνικά νησιά ετοιμάζει η TUI

Ο γερμανικός τουριστικός κολοσσός ανακοίνωσε ευρύ πρόγραμμα επενδύσεων. Θα εξεταστούν τα ελληνικά νησιά. Υπάρχει και ένα ενδεχόμενο για μονάδα στην Πελοπόννησο αν και δεν αποτελεί προτεραιότητα, όπως αναφέρθηκε
Protagon Team

Ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα με έμφαση στην υλοποίηση νέων ξενοδοχειακών μονάδων, ανακοίνωσε ο διεθνής τουριστικός οργανισμός TUI Group, δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου Φρίντριχ Γιούσεν, σε συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, παρουσία και της υπουργού Τουρισμού, Ελενας Κουντουρά.

Οπως ανέφερε το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Γιούσεν εξέφρασε την πίστη του στο ελληνικό τουριστικό προϊόν και αποκάλυψε ότι TUI σχεδιάζει να προσθέσει στο ξενοδοχειακό της χαρτοφυλάκιο επιπλέον 10 νέες ξενοδοχειακές μονάδες, με στόχο να ανέλθουν σε 42, συνολικά, στην Ελλάδα. Το επόμενο διάστημα τα στελέχη του διεθνούς ομίλου θα περιοδεύσουν στη νησιωτική Ελλάδα, προκειμένου να αποφασίσουν τα σημεία εκείνα όπου θα πραγματοποιηθούν οι εν λόγω μονάδες. Και η Πελοπόννησος μπαίνει στο μικροσκόπιο, χωρίς ωστόσο να είναι και η απόλυτη προτεραιότητα για την TUI.

Σε κάθε περίπτωση, το ζητούμενο για την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος, είναι η δημιουργία ενός σταθερού περιβάλλοντος, όπου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των υποδομών σε λιμάνια, αεροδρόμια κλπ, η Ελλάδα θα συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στα τουριστικά δρώμενα.

Προχωρώντας ένα βήμα παραπάνω, ανέφερε, ότι με τον τρόπο αυτό η TUI θα μπορεί να συμβάλει στον στρατηγικό στόχο του υπουργείου που είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. «Η TUI μπορεί να φέρει και πτήσεις με επισκέπτες στη μέση του χειμώνα, αρκεί οι τουριστικοί προορισμοί να έχουν ανοικτά μουσεία, μαγαζιά κλπ». Για τη νέα χρονιά εκτιμάται, ότι οι επισκέπτες μέσω της TUI θα ξεπεράσουν τα 2,5 εκατομμύρια που θα ανέλθουν το 2017, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό, όπως εκτίμησε και η αρμόδια υπουργός Έλενα Κουντουρά, που στάθηκε στο στρατηγικό σχέδιο που συνέταξε το υπουργείο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και ενστερνίστηκε ο διεθνής τουριστικός όμιλος.

Με 40 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, ο όμιλος της TUI ανέφερε ο κ. Γιούσεν, θα συνεχίζει να δραστηριοποιείται και τα επόμενα 40, όπως χαρακτηριστικά είπε, δίνοντας έτσι σαφές στίγμα για το ρόλο της χώρας μας στα πλάνα του ομίλου. Όπως εξήγησε, οι πελάτες της TUI δεν έρχονται Ελλάδα απλά για να επισκεφuούν αξιοθέατα, αλλά για να ζήσουν μια ελληνική εμπειρία. Υπό το πρίσμα αυτό, εκτίμησε ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν δεν είναι τυχαία σε τροχιά ανόδου και για τον λόγο αυτόν θα συνεχίσει να αναπτύσσεται.