Tην πρόθεση της να προχωρήσει στην πώληση των ελαιολάδων ανακοίνωσε το απόγευμα της Δευτέρας η εταιρεία Unilever Hellas στο πλαίσιο της επαναξιολόγησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, των στρατηγικών επιλογών της για την κατηγορία των μαργαρινών. Συγκεκριμένα η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas σκοπεύει να προχωρήσει στην πώληση των ελαιολάδων της και η πώληση θα αφορά τις μάρκες «Aλτις», «Ελάνθη» και «Solon».
Όπως αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας η μεταφορά τους σε νέα ιδιοκτησία αναμένεται να περιλαμβάνει και το εργοστάσιο ελαιολάδου στην Πειραιώς, καθώς και τους εργαζόμενους σε αυτήν την προϊοντική κατηγορία.
Παράλληλα καθώς η διατήρηση παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ελλάδα παραμένει στρατηγική επιλογή, η Unilever αποφάσισε να μεταφέρει πρόσθετη παραγωγή προϊόντων οικιακής φροντίδας στο εργοστάσιο του Ρέντη. Με αυτόν τον τρόπο, το συγκεκριμένο εργοστάσιο θα διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά του ανάμεσα στα εργοστάσια της Unilever στην Ευρώπη.
Πάντως η εταιρεία Unilever υπογραμμίζει ότι η Ελλάδα παραμένει προτεραιότητα της και η αναδιάρθρωση αυτή του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου «αναμένεται να συμβάλει στην βελτίωση των προοπτικών ανάπτυξης και κερδοφορίας της εταιρείας στην Ελλάδα, ενώ θα δώσει την ώθηση για εστίαση σε στρατηγικές κατηγορίες και επένδυση σε νέα προϊόντα στην τοπική αγορά».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:
«Σε συνέχεια της επαναξιολόγησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, των στρατηγικών επιλογών της Unilever για την κατηγορία των μαργαρινών, η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas σήμερα γνωστοποιεί την πρόθεσή της, να προχωρήσει στην πώληση των ελαιολάδων της. Η πώληση θα αφορά τις μάρκες Άλτις, Ελάνθη και Solon.
» Η μεταφορά των μαρκών αναμένεται να περιλαμβάνει το εργοστάσιο ελαιολάδου στην Πειραιώς, καθώς και τους εργαζόμενους σε αυτή την προϊοντική κατηγορία.
» Επίσης, καθώς η διατήρηση παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ελλάδα παραμένει στρατηγική επιλογή, η Unilever αποφάσισε να μεταφέρει πρόσθετη παραγωγή προϊόντων οικιακής φροντίδας στο εργοστάσιο του Ρέντη. Με αυτόν τον τρόπο, το συγκεκριμένο εργοστάσιο διατηρεί την ανταγωνιστικότητά του ανάμεσα στα εργοστάσια της Unilever στην Ευρώπη.
» Η Ελλάδα παραμένει προτεραιότητα για την Unilever και η αναδιάρθρωση αυτή του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου αναμένεται να συμβάλει στην βελτίωση των προοπτικών ανάπτυξης και κερδοφορίας της τοπικής εταιρείας, ενώ θα δώσει την ώθηση για εστίαση σε στρατηγικές κατηγορίες και επένδυση σε νέα προϊόντα στην τοπική αγορά».