Σχεδόν δυόμισι μήνες μετά τη φονική σύγκρουση του ταχύπλοου «Duende» στα ανοιχτά της Αίγινας με το τουριστικό σκάφος (λάντζα) «Αντωνία», που κόστισε τη ζωή σε τέσσερα άτομα, μεταξύ των οποίων ο καπετάνιος του σκάφους και ένα κορίτσι πέντε ετών, η «Καθημερινή» δημοσίευσε σήμερα, Τρίτη, εικόνες του βυθισμένου πλοιάριου.
Ως προς τις δικαστικές εξελίξεις της υπόθεσης, στις αρχές Οκτωβρίου οι εργαστηριακές αναλύσεις ανέτρεψαν τα δεδομένα: κατέδειξαν πως δεν βρέθηκαν αποδείξεις ότι ο προφυλακισμένος ως χειριστής του ταχύπλοου Θρασύβουλος Λυκουρέζος όντως οδηγούσε το «Duende» εκείνη τη μοιραία αυγουστιάτικη ημέρα. Εντοπίστηκε μεν αποτύπωμα της παλάμης του, το οποίο πιστοποίησε την παρουσία του, αλλά όχι στα κουμπιά των χειριστηρίων των μηχανών ή το τιμόνι. Παράλληλα ο έλεγχος έδειξε ότι βρέθηκε γενετικό υλικό από άλλα δύο άγνωστα άτομα.
Με βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Πειραιά, πραγματοποιήθηκε άρση του τηλεφωνικού απορρήτου, μετά από αίτημα του δικηγόρου των θυμάτων, Αλέξη Κούγια, ώστε να συμπληρωθούν στη δικογραφία του οι εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις που έγιναν στις 16 Αυγούστου, όταν σημειώθηκε το δυστύχημα. Ο δικηγόρος δήλωσε «ικανοποίηση για την αποδοχή των δίκαιων αιτημάτων τους», ωστόσο εκτίμησε πως η υπόθεση «έχει ακόμη πολύ δρόμο».
Το τουριστικό σκάφος «Αντωνία» εμβολίστηκε από το ταχύπλοο σε βάθος περίπου 32 μέτρων, στο θαλάσσιο πέρασμα μεταξύ Πέρδικας Αίγινας και νήσου Μονής. Μετά τη σύγκρουση, τμήματα του τουριστικού σκάφους είχαν μεταφερθεί στο λιμάνι της Πέρδικας, μεταξύ των οποίων κομμάτια από το κουβούκλιο, όπου βρισκόταν ο άτυχος καπετάνιος, το τμήμα με την τζαμαρία μπροστά από την τιμονιέρα, καθώς και άλλα μικρότερα μέρη.
Στα συντρίμμια που βυθίστηκαν στο σημείο, όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, και κατά το δημοσίευμα της «Καθημερινής», η λάντζα εμφανίζει μεγάλο τσάκισμα στη μέση της δεξιάς πλευράς της, εκεί όπου την εμβόλισε το ταχύπλοο και στη συνέχεια πέρασε από πάνω της.
Λιγότερα από οκτώ καθίσματα έχουν παραμορφωθεί από τη σύγκρουση αλλά παραμένουν στη θέση τους. Τα υπόλοιπα διαλύθηκαν ολοσχερώς. Δεν διακρίνεται η θέση του καπετάνιου, ενώ η γέφυρα έχει καταστραφεί και είναι ορατή η μηχανή του σκάφους.