Οποιος τώρα περνάει από τη Leicester Square κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα το πιάσει το μήνυμα. Η Θεσσαλονίκη είναι σούπερ ντούπερ για ταξίδι σε αστικό προορισμό. | CreativeProtagon
Απόψεις

Σούπερ ντούπερ μάρκετινγκ

Δεν χρειάζεται να σπάτε το μυαλό σας για να βρείτε τις πιο επιδραστικές λέξεις, να επιμεληθείτε τις εικόνες, να στοχεύσετε στο κατάλληλο κοινό. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης το κατάφερε
Protagon Team

Κατεβάστε τα μολύβια. Κατεβάστε τα!

Κλείστε και τα εγχειρίδια. Δεν σας έμαθαν τίποτα.

Πάψτε επίσης να διαβάζετε μελέτες για τις τάσεις του μάρκετινγκ, να κάνετε έρευνες, να ψάχνετε τις σωστές λέξεις, να επιμελείστε τις εικόνες.

Γιατί όλα αυτά; Για να βρείτε το σωστό κοινό, για να επιλέξετε το κατάλληλο μήνυμα;

Το μάρκετινγκ θέλει ψυχή, θέλει αυθορμητισμό, θέλει πρωτοτυπία.

Μα ναι…

Ολα αυτά τα ενσωματώνει η νέα καμπάνια του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσσαλονίκης (ΟΤΘ).

Αυτή που υλοποιείται τις ημέρες που διανύουμε σε ένα από τα πιο κεντρικά και δημοφιλή σημεία του Λονδίνου.

Δύο ψηφιακά πάνελ εκπέμπουν το κάλεσμα της πόλης της Θεσσαλονίκης στο κοινό της βρετανικής πρωτεύουσας:

«Thessaloniki Greece: The Super Duper City Break!!!!!!»

Τι; Ψάχνατε για επίθετα που να χαρακτηρίζουν τη Θεσσαλονίκη; Δεν χρειάζεται πια.

Η Νύμφη του Θερμαϊκού είναι απλά Super Duper.

Σας ξενίζει; Μα είναι μια έκφραση που τη χρησιμοποιούμε στην καθομιλουμένη. Είναι αργκό; Ε και;

Εμείς δεν καταλαβαίνουμε από αυτά. Εχουμε ψυχή και μαγκιά. Και ξέρουμε καλύτερα.

Οποιος τώρα περνάει από τη Leicester Square κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα το πιάσει το μήνυμα. Η Θεσσαλονίκη είναι σούπερ ντούπερ για ταξίδι σε αστικό προορισμό.

Και μη νομίζετε ότι από τη Leicester Square περνάνε λίγοι. Περί τα 2,5 εκατομμύρια κάθε εβδομάδα, όπως λέει και η συνοδευτική ενημέρωση του ΟΤΘ. Είναι πολιτιστικός κόμβος.

Οπότε το «Super Duper» και θα το καταλάβουν και θα το εκτιμήσουν. Και αντίστοιχα αυτό το μήνυμα με ψυχή και μαγκιά (καθότι αργκό) θα κεφαλαιοποιηθεί αναλόγως σε επισκεψιμότητα στη συμπρωτεύουσα. Καθότι υπάρχει και μηχανισμός αξιολόγησης και αποτίμησης των ενεργειών μάρκετινγκ στον προορισμό, με βάση τoν οποίο διαμορφώνεται η στρατηγική στόχευση των μηνυμάτων. Για την ιστορία, το 2022 οι επισκέπτες από τη Βρετανία πραγματοποίησαν 42.683 διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης. Μειωμένες κατά 11,23% από το 2019.

Τώρα, θέλαμε τους πιο μάγκες τουρίστες. Όχι μόνο τους Βρετανούς αλλά «ανθρώπους από όλη τη Γη», όπως σημειώνει στην ενημέρωση η πρόεδρος του ΟΤΘ Βούλα Πατουλίδου. Αυτούς που θα προσελκύσει ένα «super duper city break».

Και όχι μόνο.

Γιατί εκτός από το μήνυμα – να μην επαναλαμβανόμαστε – τα ψηφιακά πάνελ στη Leicester Square απεικονίζουν και «τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα, την ξέφρενη νυχτερινή ζωή της πόλης, αλλά και δυο χαρακτηριστικά γνωρίσματά της όπως είναι το παραδοσιακό κουλούρι Θεσσαλονίκης και η μαγευτική παραλία της».

Προφανώς, η τοποθέτηση των πάνελ με το ανάλογο λεκτικό και εικαστικό περιεχόμενο έχει ένα κόστος, για τις ημέρες που η πόλη εκτίθεται στο κοινό της Leicester Square.

Αυτό το κόστος που καλύπτεται από δημόσια κονδύλια. Αυτά με τα οποία λειτουργεί ο αστικός μη κερδοσκοπικός Οργανισμός Τουρισμού και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης.

Γιατί στην Ελλάδα, ρε γαμώτο;