Είναι που είναι ξεπεσμένη η έννοια και η ουσία της αγάπης στις ημέρες μας, είπε και ο ΣΚΑΪ να της δώσει τη χαριστική βολή με το «καλησπέρα» της νέας χρονιάς. Το σίκουελ του ριάλιτι ζευγαρώματος «Power of Love» προβλήθηκε στις 21.00 το βράδυ της Πρωτοχρονιάς και θα προβάλλεται καθημερινά την ίδια ώρα, γεμίζοντας τις νύχτες μας με αμφίεση μπουζουκομάγαζων, αγόρια με τατουάζ, κορίτσια με τρέσες, κακά ελληνικά και κάκιστο γούστο.
Σε πόσο καλό να μας βγει ένα ποδαρικό με δωδεκάποντα;
Παρακολουθώντας το εναρκτήριο επεισόδιο, με τις επτά γυναίκες και τους ισάριθμους άνδρες να εισέρχονται στο «Σπίτι της Αγάπης» όπως επιμένει να το αποκαλεί με ύφος «η δουλειά δεν είναι ντροπή» η οικοδέποινα Μαρία Μπακοδήμου, η πρώτη μου σκέψη ήταν η εξής: σε ένα τηλεοπτικό σύμπαν που μετά την κατηγορία «πανελίστας» έχει αναδείξει τον «παίκτη ριάλιτι» σε νέα ειδικότητα, το «Power of Love» είναι «το ΙΕΚ των ριάλιτι».
Για να πας για παράδειγμα στο «Survivor», χρειάζεται αν μη τι άλλο να είσαι σε καλή φυσική κατάσταση και να έχεις γερή κράση, να είσαι σε θέση να αντέξεις κάποιες κακουχίες μπροστά στις κάμερες. Για να πας στο «Master Chef» πρέπει να ξέρεις να μαγειρεύεις πολλά παραπάνω από βραστά αβγά και μακαρόνια. Για να πας στο «Next Top Model» είναι απαραίτητες οι τέλειες αναλογίες. Για να πας στο «The Voice» ή στο «Ελλάδα έχεις ταλέντο» πρέπει να έχεις κάποια ιδέα από μουσική, ή από οποιοδήποτε άλλο είδος τέχνης.
Για να πας στο «Power of Love», δεν χρειάζεται να διαθέτεις τίποτα από τα παραπάνω. Και κάπως έτσι, η τηλεόραση βολεύει και όσους περισσεύουν, που δεν έχουν τίποτε άλλο να επιδείξουν, πέρα από το φριχτό γούστο τους στα ρούχα και στα παπούτσια. Αυτό θα πει εκδημοκρατισμός των ριάλιτι. Ανοίξαμε και σας περιμένουμε…
Τι είδαμε λοιπόν στο πρώτο επεισόδιο; Βιντεάκια-παρουσιάσεις των παικτών με τους άνδρες να κάνουν δηλώσεις του τύπου «είμαι ζηλιαρόγατος» και δευτερόλεπτα μετά, «αιτία χωρισμού για μένα, θα ήταν η υπερβολική ζήλια της γυναίκας». Ανδρες που ακούνε σε ονόματα όπως «Μάτζικ Τζόνι» και «Ιων» από το «Ιωάννης». Κάποιον να δηλώνει με ανύπαρκτη ενσυναίσθηση «αν είναι χοντρή η γυναίκα δεν μ’ αρέσει, η γυναίκα θέλω να ‘χει όλο το “πακέτο”».
Οι γυναίκες με τη σειρά τους, είχαν ένα βασικό άγχος: τι ζώδιο είναι ο κάθε παίκτης. «Καρχαρίας» απαντά ένας. «Ιχθύς δηλαδή…» ανταπάντησε κάποια πολύ εκπαιδευμένη. Ολες φορούσαν πανομοιότυπα φορέματα, θεόστενα και κοντά με στρας, ψεύτικες βλεφαρίδες και δωδεκάποντα πάνω στα οποία τρέκλιζαν σε κάθε τους βήμα. Τα αγόρια προτίμησαν στην πλειονότητά τους παντελόνια που καταλήγουν πολύ πιο πάνω από τον αστράγαλο, λες και πήραν απότομα μπόι μέσα σε μια νύχτα.
Ολοι και όλες είναι σαν να έχουν βγει από το ίδιο εργοστάσιο, ένας θλιβερός πανομοιότυπος θίασος που δεν ξέρει καν τα λόγια του.
Μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό, που θυμίζει τον ετεροζυγωτικό δίδυμο αδερφό του «Big Brother», η παρουσιάστρια Μαρία Μπακοδήμου μοιάζει να επιβιώνει κι εφέτος. Ισως επειδή δεν παίρνει ούτε τους άλλους, ούτε τον εαυτό της στα σοβαρά. Σαν να βρέθηκε κατά λάθος σε μία παρέα με την οποία δεν έχει τίποτα να πει, αλλά κάνει την προσπάθειά της, γιατί δεν θέλει να τους προσβάλει.
Και σε αυτή τη σεζόν, σε αυτό το τηλε-σπίτι με τις κάμερες και τους γωνιακούς καναπέδες, η πιο ενδιαφέρουσα φυσιογνωμία είναι ο σκυλάκος της Μπακοδήμου, ο Μικές, ο οποίος περιφέρεται ανάμεσα σε γυναικεία τακούνια και ανδρικά σκαρπίνια, κουνώντας χαρωπά την ουρά του, ανίδεος για τις κάμερες που τον καταγράφουν.