Εβλεπα στο Διαδίκτυο την τυλιχτή πετσέτα στη μέση του Balenciaga που κοστίζει 900 ευρώ. Και τις αντιδράσεις «Βέβαια όμως είναι του Balenciaga», «Ολο και κάποιος θα βρεθεί να την αγοράσει» και τα ανάλογα. Εκ πείρας κάποιες σκέψεις για το πώς δουλεύει η ανδρική μόδα.
Αρχικά εμφανίζεται μια extreme εκδοχή του μοντέλου. Οπως η πετσέτα-φούστα. Κάνει ντόρο, από σχέδιο και κυρίως από τιμή, αλλά άντε διεθνώς να βρεθούν μισή ντουζίνα άτομα να δώσουν 900 ευρώ για να αγοράσουν το μοντέλο.
Το καλοκαίρι όμως εμφανίζεται η πιο ανώδυνη και κυρίως πιο φτηνή εκδοχή του μοντέλου. Οπωσδήποτε σινιέ αλλά μέχρι το γόνατο και με 150 ευρώ. Και επειδή απευθύνεται σε μεγαλύτερη και πιο συντηρητική πελατεία φοριέται στα μπιτσόμπαρα, αλλά βράδυ.
Το επόμενο καλοκαίρι υπάρχει στα πολυκαταστήματα με 50 ευρώ. Σε διάφορα μήκη και σχέδια θα πέρναγε για μια οποιαδήποτε πετσέτα αλλά έχει μια μεγάλη παραμάνα με την μάρκα. Για μετά το μπάνιο.
Το μεθεπόμενο καλοκαίρι την βρίσκεις στις λαϊκές με 10 ευρώ. Σε πολλά και κλασικά σχέδια. Από δικέφαλους της ΑΕΚ μέχρι φούξια ηλιοβασιλέματα στη Χονολουλού. Εκτός από τις παραλίες μερικά τολμηρά μαστόρια τις φοράνε στα συνεργεία και τις οικοδομές.
Το τέλος του μοντέλου έρχεται το τρίτο καλοκαίρι. Όταν έχει γίνει all the rage σε αυτούς που καθαρίζουνε παρμπρίζ στα φανάρια γιατί τους τα έδωσαν όσοι δεν θέλουν να είναι ντεμοντέ.