Τελικά, ο Πάνος και η Στέλλα είναι το ζευγάρι που κέρδισε στον τελικό του ριάλιτι ζευγαρώματος του ΣΚΑΙ, «Power of love». Εισέπραξαν από ένα βραβείο με καρδούλα στην κορυφή και από 10.000 ευρώ ο καθένας και πέσαμε ήρεμοι -λέμε τώρα- για ύπνο, πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου.
Εκείνη, πλατινέ ξανθιά με τρέσες και καταγάλανους φακούς επαφής που την έκαναν να μοιάζει με χάσκι που διασταυρώθηκε με βρυκόλακα. Εκείνος, ο κλασικός γλυκός τυπάκος που μπαίνει στο μπαρ, βλέπει την ξανθιά να κάθεται μόνη επειδή κανείς δεν την πλησιάζει επειδή φοβάται ή επειδή ΤΗΝ φοβάται και οπλισμένος με θάρρος πηγαίνει και την κατακτά.
Οι παίκτες, ένας αλλόκοτος θίασος που μιλά κακά ελληνικά και ασχολείται από το πρωί ως το βράδυ με «τους (sic) ψήφους» του κοινού. Οι άντρες με τατουάζ που θύμιζαν βετεράνους σε τσίρκο και οι γυναίκες έκαναν διαγωνισμό για το ποια φοράει τις πιο μακριές ψεύτικες βλεφαρίδες.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι όπως αποκάλυψαν κάποιοι από τους συμμετέχοντες που είχαν αποχωρήσει νωρίτερα, οι περισσότεροι είχαν δηλώσει συμμετοχή στο «Survivor» αλλά απορρίφθηκαν —γιατί άραγε; Αλλά μιας και η παραγωγή είναι κοινή (Acun Medya) και όπως λέει και το σοφό ρητό «κανείς δεν χάνεται», νέες θέσεις εργασίας άνοιξαν και τα παιδιά απορροφήθηκαν τελικά στο «Power of Love».
Αντί δηλαδή να τρώνε καρύδες σε ένα παιχνίδι επιβίωσης στον Αγιο Δομήνικο, κατέληξαν να τρώνε γιαουρτλού σε ένα παιχνίδι συμβίωσης σε ένα σπίτι α λα Μπιγκ Μπράδερ στη γειτονική μας Τουρκία.
Κι αντί να το παίζουν Ροβινσώνες και Αμαζόνες, κατέληξαν να το παίζουν Ρωμαίοι και Ιουλιέτες. Αυτό θα πει ετοιμότητα. Ενα χαστούκι στο πρόσωπο της ανεργίας, καθώς τα ριάλιτι πληρώνουν ούτως ή άλλως τους συμμετέχοντες για την παρουσία τους σε αυτά.
Πάντως, η μεγάλη νικήτρια αυτού του «κοινωνικού πειράματος» όπως είχε αρχικά λανσαριστεί αυτό το νέας γενιάς «χρυσό κουφέτο», είναι χωρίς αμφιβολία η οικοδέσποινα Μαρία Μπακοδήμου. Απέδειξε ότι όταν αποφασίζεις να υποστηρίξεις μια επαγγελματική επιλογή σου ακομπλεξάριστα, με ήθος και με χιούμορ, καταφέρνεις να βγεις αλώβητος, ακόμα κι αν όλα γύρω σου θυμίζουν θέατρο του παραλόγου. Η παρουσιάστρια κατάφερε να περάσει σημαντικά μηνύματα για τις σχέσεις, αλλά και να θίξει φλέγοντα ζητήματα όπως η ενδοοικογενειακή βία, όποτε της δινόταν μια αφορμή από κάτι που συνέβαινε μέσα «στο σπίτι της αγάπης».
Τραγελαφική φιγούρα, ο παίκτης Σωκράτης, ο οποίος νομίζοντας ότι είναι σούπερ σταρ, στο άκουσμα των αποτελεσμάτων που δεν τον ήθελαν νικητή, έβγαλε το σακάκι του και αποχώρησε από το πλατό. Μου θύμισε μια παλιά φιναλίστ στα ελληνικά καλλιστεία, η οποία όταν δεν άκουσε το όνομά της στην λίστα με τις εστεμμένες, έβγαλε τα παπούτσια της και αποχώρησε από την σκηνή.
Ναι η τηλεόραση θα είναι πάντα το τσίρκο που αγαπάμε να μισούμε. Οσο για το ζεύγος Στέλλα-Πάνος που βγήκαν νικητές, θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρον να δούμε αν αυτός ο έρωτας που γεννήθηκε κάτω από τα τηλεοπτικά φώτα, κρατήσει και επί ελληνικού εδάφους. Οταν δηλαδή θα έχουν φύγει όλοι, δεν θα τους βλέπει κανείς και η Στέλλα —την οποία σατιρίζει ήδη μέσα από επιθεωρησιακό νούμερο ο Μάρκος Σεφερλής στην καλοκαιρινή του παράσταση—, αποφασίσει να βγάλει τους ψεύτικους φακούς επαφής και να κοιτάξει τον Πάνο στα μάτια. Μακάρι.