Η υποκριτική ελληνική κοινωνία αντιδρά στην άξεστη συμπεριφορά του αναπληρωτή Υπουργού Υγείας προς έναν νέο ΑμΕΑ.
Ο νέος τυγχάνει να είναι υποψήφιος για την Ευρωβουλή με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Ωστόσο, για τον Υπουργό δεν φαίνεται να είναι αυτό το ειδοποιό χαρακτηριστικό που τον ωθεί στην επίθεση. Συνηθίζει να επιτίθεται σε οποιονδήποτε του ασκεί κάποιου είδους κριτική. Όπως προς τον Επίτροπο Υγείας και Ασφάλειας Τροφίμων της ΕΕ Βιτένις Αντριουκαΐτις, επειδή στηλίτευε τη συνήθειά του να καπνίζει εντός του Υπουργείου, προς δημοσιογράφους επειδή επικρίθηκε για τον πρώην διοικητή του Γενικού Κρατικού Νίκαιας που φέρεται να διορίσθηκε στη θέση παρουσιάζοντας τέσσερα πλαστά πτυχία, αλλά και παλαιότερα κατηγορώντας δημοσιογράφο συγκεκριμένου μέσου για τον τρόπο με τον οποίο μετέδωσε είδηση που τον αφορούσε.
Αν η συμπεριφορά του κυρίου Υπουργού ήταν ο τρόπος ενός και μόνου ανθρώπου, θα είχε ενδιαφέρον αφενός ψυχολογικό και κοινωνικό για ειδικούς στη μελέτη συμπεριφοράς, αφετέρου πολιτικό για τον Πρωθυπουργό που όχι μόνο τον έχει επιλέξει, αλλά τον στηρίζει, αντίθετα στο ρεύμα.
Ή μήπως η στήριξη του Πρωθυπουργού δεν παρέχεται αντίθετα στο ρεύμα; Μήπως τελικά ο τρόπος του Υπουργού είναι το ρεύμα;
Μήπως οι οδηγοί που στοιβάζονται στη ΛΕΑ εμποδίζοντας ασθενοφόρα και λοιπά οχήματα από την ταχεία διέλευση σε περίπτωση ανάγκης είναι Πολάκηδες;
Μήπως όσοι σταθμεύουν σε ράμπες διέλευσης αμαξιδίων είναι Πολάκηδες; Όσοι αναζητούν τρόπο μονιμοποίησης στο δημόσιο χωρίς κριτήρια και διαφάνεια, μήπως και αυτοί Πολάκηδες; Γιατί όχι και οι φοροδιαφεύγοντες; Ή όσοι νοθεύουν το αλκοόλ και στη συνέχεια το σερβίρουν σε νέους στα μπαρ της επαρχίας.
Φαίνεται ότι ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας στηρίζει το μοντέλο Πολάκη με τις ευλογίες της κοινωνίας. Φαίνεται ότι οι ειδικοί, ψυχολόγοι και κοινωνιολόγοι, έχουν πολύ δουλειά μελετώντας τον ανθρωπότυπο του νεοέλληνα.
Οι αφορισμοί δεν βοήθησαν ποτέ την εξέλιξη του ανθρώπου μεμονωμένα και της κοινωνίας συνολικά. Ωστόσο, διαπιστωτικά, ο τρόπος του Υπουργού είναι ο τρόπος πολλών στην ελληνική κοινωνία διαχρονικά.