383
Το Fiat 600e που απέκδυσε τον γκρίζο εαυτό του και «βαφτίστηκε» πορτοκαλί. Η απόφαση της ιταλικής εταιρείας για τη νέα χρωματική κατεύθυνση συνοδεύτηκε με το σχετικό σόου |

Ποτέ ξανά γκρίζο Fiat

Το Fiat 600e που απέκδυσε τον γκρίζο εαυτό του και «βαφτίστηκε» πορτοκαλί. Η απόφαση της ιταλικής εταιρείας για τη νέα χρωματική κατεύθυνση συνοδεύτηκε με το σχετικό σόου
|

Ποτέ ξανά γκρίζο Fiat

Το γκρι, στις κάθε λογής παραλλαγές του, είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα χρώματα αυτοκινήτων. Για παράδειγμα, στη Βρετανία είναι, επί δεκαετίες, αυτό που βρίσκεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων. Επίσης, σύμφωνα με το Forbes , μετά το λευκό χρώμα που είναι η πρώτη επιλογή σε διεθνές επίπεδο, το γκρίζο είναι στις αμέσως επόμενες, μαζί με το μαύρο.

Πόσο ρίσκο περιέχει, λοιπόν, η δήλωση της Fiat ότι στο εξής δεν πρόκειται να ξαναβγεί ένα γκρίζο Fiat; Oπως δήλωσε ο επικεφαλής της ιταλικής εταιρείας, ο Ολιβιέ Φρανσουά, «κάνουμε την ανατροπή και αποφασίσαμε να σταματήσουμε την παραγωγή Fiat σε γκρίζο. Αυτό αποτελεί, ταυτόχρονα, πρόκληση καθώς και καινοτομία και θεωρούμε ότι είναι μία κίνηση που θα ενισχύσει περισσότερο την ηγεσία της Fiat ως μια εταιρεία της χαράς, του χρώματος και του αισιοδοξίας».

Στο εξής, όπως συνέχισε, το χρωματολόγιό της θα εμπνέεται από την ιταλική θάλασσα, τον ήλιο, τη γη και τον ουρανό με χρώματα που θα έχουν κωδικούς τύπου «Sicilia Orange», «Passione Red», «Foresta Green» και «Gelato White».

Οι πρώτες παραγγελίες με τη νέα παλέτα της Fiat ξεκινούν με το ηλεκτρικό 600e. Μάλιστα, τα αφεντικά της Fiat, για να τονίσουν με ολίγον τι θεατράλε σκηνικό τη νέα τους στρατηγική, πήραν ένα τέτοιο, πρώην γκρι, και το βούτηξαν σε μια δεξαμενή γεμάτη πορτοκαλί χρώμα (φωτογραφία επάνω). Σωστά είπαν ότι είναι μια απόφαση-πρόκληση. Τα έντονα χρώματα, όπως το ροζ, το πορτοκαλί, το τιρκουάζ ή το μοβ, είναι χαρούμενα και δίνουν ένα διαφορετικό χαρακτήρα στην ασπρόμαυρη μεταλλική λαοθάλασσα.

Ωστόσο, συνήθως δύσκολα επιλέγονται όταν έρθει η ώρα να μπει το χέρι στην τσέπη. Ή, αν το βαρεθείς και πας να το πουλήσεις. Ειδικά όταν πρόκειται για μεγαλύτερης αξίας αυτοκίνητα ή μεγάλου κυβισμού; Ακόμα πιο χλωμό. Από την άλλη, η Fiat απέχει από τις λεγόμενες «μεγάλες» κατηγορίες, δηλαδή τα segments υψηλού κόστους, και ως εκ τούτου η ιδέα των ζωντανών, έντονων χρωμάτων δεν έχει τόσο το ρίσκο της μέτριας μεταπώλησής τους.

Πάντως, στις πενήντα αποχρώσεις του γκρι –καμία σχέση με την ομώνυμη ταινία– υπάρχουν μερικές αποχρώσεις που κάθε άλλο βαρετές είναι. Οπως, για παράδειγμα (φωτογραφίες κάτω), το «Arrow Grey» της Audi. Ή το ματ γκρι με το βαφτιστικό «Shooting Star» της Hyundai στο Ioniq 5. Ή και το ιδιαίτερο «Earl Grey» της Jeep.

Μένει, λοιπόν, να φανεί στην πράξη. «Οχι άλλα γκρίζα Fiat». Θα δουλέψει η παλέτα;

 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...